Kérjük, használja a fenti gombokat , amelyek leegyszerűsítik az áruk visszaküldésének vagy reklamációjának teljes folyamatát. Mindig igyekszünk gyorsan és igazságosan cselekedni.

Egyes reklamációk esetén előfordulhat, hogy elegendő egy fénykép vagy videó felvétel küldése a probléma leírásával, és nem kell fizikailag elküldeni az árut. Ezzel időt és költséget takaríthat meg az áruk kiküldésével kapcsolatban, ezért ismét használja a fenti gombokat, ahová fényképeket is feltölthet.

Kérjük, hogy az árut ideálisan tisztán, szárazon és kopás nélkül küldje vissza. Ha a visszaküldött áru használt vagy hiányos (például csomagolás nélkül), a törvény és a szerződési feltételek szerint csökkenthetjük a visszaküldött árat a termék eredeti állapotának helyreállításának költségével. Logikus, hogy nem szeretne olyan terméket vásárolni, aki korábban használta.

Soha ne küldje vissza nekünk az árut utánvéttel , az ilyen árukat átvételkor nem fogadjuk el.

Ha a csomagod sérülten érkezik, ami nagyon ritkán fordul elő, írj kárjelentést a szállítónak. Ha nem, kérjük, mielőbb értesítsen bennünket a fenti űrlapon keresztül.

Ha úgy dönt , hogy az árut közvetlenül az alábbi címre küldi , ne feledje, hogy ez a mód drágább lehet, mint az általunk kínált Packeta keresztül, amelyet a visszaküldés vagy reklamáció során a fenti gombokon keresztül felajánlunk .

Szerződéselállási űrlap

Panasz űrlap

Visszaküldés vagy reklamáció címe:

GourmetKava s.r.o
(panaszok/visszaküldések)
Mánesova 49
12000 Prága, CZ