18. számú Standart magazin
18. sz. standard magazin
18. sz. standard magazin
18. sz. standard magazin
18. számú Standart magazin
18. sz. standard magazin
18. sz. standard magazin
18. sz. standard magazin

18. sz. standard magazin

Nincs-készleten
3 350 Ft
Adóval együtt

AStandart magazintizennyolcadik száma, a világ egyik legrangosabb kávés magazinja, amely cseh/szlovák, angol és japán nyelven jelenik meg, és több mint 60 országban forgalmazzák.

Elfogyott
detail_vyhody_heureka.png Értékelések Arukereso 4.6/5 detail_vyhody_doprava_zdarma.png Ingyenes szállítás 31 000Ft rendelés fölött
detail_vyhody_vse_skladem.png Minden raktáron detail_vyhody_cerstve_prazena.png Frissen pörkölt káve minden héten
 

A kritika, mint társadalmi jelenség, munkád mozgatórugójává válhat. A Standart magazin aktuális számában új tartalmi struktúrát vezetünk be, amelyben a tematikus cikk a"A minőség kérdése: a kávéról és a kritikáról" című esszé, a csodálatos Noa Berger írása, amely a kávéfogyasztásra összpontosít. Noa részletesen feltárja a kávéválasztás jelenlegi kritikai állapotát, és ezeken a részleteken keresztül sokat elárul magáról a kritika fejlődéséről, ahogyan azt általában véve érzékeljük. Ne hagyd figyelmen kívül a többek között James Hoffmann, Scott Rao, Ashley Rodriguez, Michelle Johnson, Matter Perger és Oliver Strand bölcsességeit!

A kritika minden iparág fejlődésének fontos része, és mivel elsődleges érdeklődésünk középpontjában a válogatott kávé fejlődése áll, úgy döntöttünk, hogy a kritika szerepét kifejezetten a kávéval kapcsolatban vizsgáljuk meg. Mire számíthatsz az új számban?

Mindjárt az elején emlékeztetjük Önöket, hogy Gwilym Davies a kávézással kapcsolatos általános mítoszokat leleplező sorozat második részét adja elő. Miért mondjuk, hogy a kávé egy bab, az Arabica valóban az Arab-félszigetről származik, a Robusta pedig csak egy kitalált faj? Ashley Rodriquez kritikusan szemléli a zöld kávé árképzését. Erika Scent tanácsadó és barista mester arról is beszélt nekünk, hogyan kezeljük a kritikát, mit kezdjünk vele, hogy hasznos legyen számunkra, és hogyan kritizáljunk hatékonyan egy olyan iparágat, amelyet szeretünk.

Ebben a számban is folytatjuk a vízről szóló cikksorozatunkat Adrian Krishakkal, a Need for Espresso munkatársával: A föld alatt. Ezúttal azt nézzük meg, hogy hol és hogyan keressünk információkat, amelyekkel órákig tartó frusztrációtól kímélhetjük meg Önt. Az Iveta Pupišovával készült interjúban kritikus pillantást vetünk a szállodai világra, és megismerjük a szállodai kémek munkáját.

De az új szám lapozgatása mellett nem feledkezünk meg a sikeres otthoni projektekről sem, és tájékoztatást nyújtunk arról, hogyan vált a Stacomb Company barátságon és minőségi termékeken alapuló sikeres céggé.

EAN: 9771339821000

Ez még talán érdekelhet

LB PLACEHOLDER